ИсхранаХрана и живот

Овој ефтин зачин има неверојатни придобивки за целокупното здравје

Куркуминот е соединение кое се наоѓа во куркумата, популарен зачин кој се користи во готвењето, особено во индиската кујна.

Најпознат е по своите моќни антиоксидантни и антиинфламаторни својства. Toa го прави популарна состојка во многу производи кои промовирааат подобрување на здравјето.

Антиинфламаторни ефекти

Докажано е дека куркуминот има бројни здравствени придобивки, вклучително и намалување на воспалението низ телото.

Воспалението е природен одговор на повреда или инфекција. Но, хроничното воспаление е поврзано со голем број сериозни здравствени проблеми, вклучувајќи срцеви заболувања, рак и Алцхајмерова болест.

Утврдено е дека куркуминот помага да се намали воспалението со блокирање на производството на проинфламаторни соединенија во телото.

Реклама biskviti za deca

Моќен антиоксидант

Покрај неговите антиинфламаторни ефекти, откриено е дека куркуминот има и силни антиоксидантни својства.

Антиоксидансите се соединенија кои помагаат во заштитата на телото од штетните ефекти на слободните радикали, кои можат да придонесат за развој на хронични болести.

Со чистење на слободните радикали, куркуминот може да помогне во заштитата на телото од оксидативен стрес. Овој процес се смета дека е вклучен во стареењето и развојот на многу хронични болести.

Здравјето на мозокот

Куркуминот има и придобивки за здравјето на мозокот, вклучително и подобрување на меморијата и намалување на ризикот од намалување на когнитивните способности.

Некои истражувања, исто така, сугерираат дека куркуминот може да помогне да се намали ризикот од депресија и анксиозност, иако се потребни повеќе истражувања за целосно да се разберат неговите ефекти во оваа област.

Здравјето на срцето

Се покажа дека куркуминот има и придобивки за здравјето на срцето, вклучувајќи го и намалувањето на ризикот од срцеви заболувања преку подобрување на нивото на холестерол и намалување на воспалението во крвните садови.

Исто така, може да помогне да се подобри контролата на шеќерот во крвта, намалувајќи го ризикот од дијабетес тип 2.

Куркуминот е моќно соединение со бројни здравствени придобивки. Неговите антиинфламаторни и антиоксидантни својства, заедно со неговите придобивки за здравјето на мозокот, срцето и шеќерот во крвта, го прават вреден додаток во исхраната.

Show More
бисквити за бебе