Фитнес

Како да започнете со вежбање: Водич за почетници

Вежбањето е една од најдобрите работи што можете да ги направите за вашето здравје.

Како и да е, за вежбањето да ви стане рутина, потребна е посветеност и дисциплина.

Доколку размислувате за започнете со вежбање, но не знаете од каде, ова е статија за вас. Прочитајте сѐ што ви е потребно да започнете рутина и држете се до тоа.

Зошто физичка активност?

Со редовно вежбање ќе ја подобрите вашата ментална активност, ќе го намалите ризикот од хронични болести и ќе ја намалите телесната тежина.

Како да започнете

Важно е да размислите на неколку работи пред вежбањето да стане ваша рутина.

Реклама - Healthy Store

1.Проверете го вашето здравје

2.Направете план и поставете реалистични цели

3.Створете навика

Колку време дневно треба да вежбате?

Препораките за вежбање се минимум 150 минути неделно, на пример 30 минути 5 дена во неделата или 35-40 минути за викенд. Важно е да почнете споро, со загревање и да му давате одмор на вашето тело од време на време.

Неколку совети за почетници

1.Хидрирајте се- пиење на течности во текот на денот е клучно за одржување на здрави хидрациски нивоа.

2.Оптимизирајте ја вашата исхрана

Осигурајте се дека консумирате балансирана(ЈХ,протеини, масти, витамини и минерали) исхрана која ја поддржува вашата фитнес програма.

3.Загревање

Важно е да се загреете пред вежбањето за да превенирате повреди и за да ги подобрите атлетските перформанси.

4.Слушајте го вашето тело

Ако почувствувате болка или дискомфорт додека вежбате, застанете и направете пауза. Форсирањето не е добра идеја, бидејќи може да доведе до повреда.

Исто така, запомнете, вежбањето посилно и побрзо не значи и подобри резултати.

Како да останете мотивирани

Клучот за да останете мотивирани и да создадете навика е во тоа да се забавувате додека вежбате. Вежбањето во група или со пријател исто така ја подобрува желбата и мотивацијата.


ам

 

Прикажи повеќе

Поврзани статии

Back to top button