5 елементи на фитнесот кој треба да ги практикувате

5 елементи на фитнесот кој треба да ги практикувате

Разновидноста е клучна за здрава исхрана. Taa е исто така клучнa за здрава рутина за фитнес.

Добрата рутина треба да вклучува кондиционен тренинг, вежби за силата и активности за флексибилност. Но, конзистентноста и безбедноста, играат клучна улога во фитнес рутината.

Обидете се да ги вклучите овие активности во вашата неделна рутина:

1.Кондициони активности

Активностите што го забрзуваат срцевиот ритам ви помагаат да го одржувате здравјето на срцето, да го подигнете расположението и да влијаат позитивно на многу хронични состојби.

2.Тренинг со тежини

Кога кревате тегови или користите телесна тежина, помислете на целото тело, вклучително и на нозете, рацете, стомакот и грбот. Тоа помага да се изградат мускули, да се зајакнат коските, да се подобри рамнотежата и да се спречат повредите доколку вежбите ги правите правилно.

3.Обука за сила

Кога кревате тегови или користите телесна тежина, помислете на целото тело, вклучително и на нозете, рацете, стомакот и грбот. Тоа помага да се изградат мускули, да се зајакнат коските, да се подобри рамнотежата и да се спречат повредите доколку се направат правилно.

4.Активности за флексибилност

Флексибилноста го подобрува опсегот на движење на вашите зглобови и ги олеснува секојдневните задачи. Истегнете се после тренингот кога вашите мускули се загреани. Таи чи и јогата исто така може да ви помогнат да си ја подобруите флексибилноста.

5.Конзистентност

Вежбањето е лек и исто како и таблетите и другите медикаменти, треба да се практикува скоро секој ден (2-3 континуирани дена во неделата вежбање). Потрудете се да прерасне во секојдневна, доживотна активност.

6.Безбедност

Важно е да се знаат до каде ви се границите и колку може да издржи вашиот кардиоваскуларниот систем, односно колку имате сила. Започнете полека и постепено зголемувајте го времето и интензитетот за да спречите повреди. Кога кревате тегови, користете бавни, контролирани движења, наместо со залет.

Откако ќе ги вклучите овие елементи во вашата рутина, размислете за следниве работи:

7.Држење на телото

Правилното усогласување на телото не само што помага во спречување на болка и повреди, туку исто така може да ја зголеми вашата самодоверба и расположение. Веројатно ќе биде потребно некое време и напор за да го подобрите вашето држење на телото, но придобивките за благосостојбата вредат.

8.Баланс

Тренингот за рамнотежа ја подобрува способноста на вашето тело да реагира брзо на секојдневните грешки, што пак помага да спречите паѓања. За време на вежбање, рамнотежата исто така ви помага да се движите поефикасно токму поради подобри перформанси и превенција од повреди.


М.Д

Коментари