ДијабетесФитнес

4 идеални активности за лица со дијабетес

Физичката активност има бројни бенефиции, вклучувајќи ги намалување на стресот, крвниот притисок и шеќерот во крвта, одржување на телото во добра форма, како и релаксација после тежок и напорен ден.

Токму од тие причини наведуваме неколку спортски активности кои се лесни и интересни за изведување, а можат многу да им помогнат на дијабетичарите при регулирање на шеќерот во крвта.

 

Пешачење – оваа активност може да ја извршува секој и секаде. Пешачењето е една од најпопуларните вежби кои се препорачуваат кај луѓето кои имаат дијабетес. Брзо одење три пати неделно во времетраење од триесет минути до еден час е идеална вежба за сите.

 

Реклама

Јога – иако секоја вежба е добра за вашето здравје, јогата има посебен ефект во подигнувањето на нивото на енергија. Таа е корисна за сите луѓе кои имаат хронични заболувања, вклучувајќи ги и луѓето со дијабетес. Оние кои вежбаат јога покажуваат позитивни резултати поврзани со концентрацијата, енергијата, самодовербата и благосостојбата. За само 6 месеци вежбање јога, и тоа еднаш во неделата, ќе ги почувствувате позитивните промени. Истражувањата покажуваат дека јогата може да го подобри нивото на гликоза во крвта.

 

Танцување – активност која ја зголемува моќта на мозокот и ја подобрува меморијата. Можете да танцувате дома со омилената музика или да се запишете на некој од курсевите за танц. Освен што ќе влијаете на намалување на телесната тежина, ќе има и подобрување на флексибилноста, намалување на нивото на стрес, но и шеќер во крвта.

 

Пливање -одлична вежба за срцето бидејќи по оваа активност се подобрува апсорпцијата на кислород. Освен тоа, позитивно влијае и на расположението, ги релаксира мускулите и не ги оптоварува зглобовите. Пливањето влијае врз намалување на нивото на холестерол во крвта, ги согорува калориите и го намалува стресот. Идеални резултати ќе постигнете доколку оваа спортска активност ја практикувате трипати неделно.

 

Колку време треба да се вежба? Препорачливо е луѓето кои имаат дијабетес да вежбаат најмалку 3 пати неделно, средно интензивни аеробни физички активности. Најдобри резултати се постигнуваат доколку одржувате континуитет во вежбањето.


ам

Прикажи повеќе

Поврзани статии

Back to top button