Здравје кај жениЗдравје од А до ШКожаНега на лице и телоХрана и живот

Целулит – како да се ослободиме од него?

Неправилната исхрана, стресот, недостатокот на физичка активност, пушењето, генетските предиспозиции и хормоналните флуктуации играат важна улога во развојот на целулитот. Мислењата на експертите за причините за појава на целулит се поделени. Додека некои веруваат дека целулитот е исклучиво генетски, други се повеќе склони да веруваат дека целулитот е резултат на исхрана богата со маснотии, недостаток на физичка активност и слаба циркулација, акумулација на токсини во телото…

Но, за една работа се согласни дека клучот за успешна борба против целулитот всушност лежи во правилните навики во исхраната. Најважно од се е да се внесува доволна количина на вода во текот на денот (најмалку 2 литри на ден) за поттикнување на метаболизмот, а со тоа и отстранување на токсините. Ова главно се однесува на водата конкретно, но исто така и на билните чаеви, од кои чајот од коприва, стебленца од црешата и коњска опашка се издвојуваат како успешни агенси за стимулирање на циркулацијата и детоксикација на организмот.

Се препорачува намален внес или замена на преработени и солени оброци со изобилство на цели зрна, овошје и зеленчук, риба и во умерена количина посно (помалку мрсно) месо. Со други зборови, рецептот за борба против целулитот е медитеранска кујна која не само што спречува формирање на целулит, туку ваквата исхрана му одговара на целиот организам. Со цел да се забрза отстранувањето на штетните, отпадни материи од организмот, се препорачува да се зголеми внесот на храна богата со витамин Ц (овошје и зеленчук, природни овошни сокови), калиум (банани, кајсии, праски, портокали, грав) , цели зрна, јаткасти плодови) и сулфур (месо од живина, риба, млеко, јајца) и со тоа да го намалите целулитот. Покрај тоа, пожелно е да се зголеми внесувањето на артичока, зелка, аспарагус и ананас, бидејќи тие дејствуваат како природни диуретици кои помагаат во излачувањето на вишокот течност, а со тоа помагаат во детоксикација на организмот.

Чест проблем што придонесува за акумулација на отпадни производи во организмот, а со тоа и формирање на целулит е запекот. Со цел да се регулира столицата, пожелно е да се вклучат природни лаксативи како сливи, пченични никулци, лен и семе од овесна каша во исхраната покрај храна богата со диетални влакна (цели зрна, овошје и зеленчук).

Во прилог неколку совети за како да ја спречите појавувата на целулитот.

Реклама

Покрај правилните навики во исхраната, постојат низа стратегии за борба против целулитот:

  • Потребно е да се издвојат најмалку 30 минути на ден за вежбање со цел да се активира метаболизмот и да се зајакне излачувањето на токсините. Физичката неактивност, а особено седењето цел ден, создаваат идеални услови за формирање на целулит. Пливањето се смета за оптимална форма на вежбање за да се спречи целулитот.
  • Доколку периодично ги масирате областите кои се критични, ја стимулирате циркулацијата на крвта и лимфата и го поттикнувате слободувањето на целулит што е можно повеќе. Бидејќи целулитот е 3-5 милиметри под кожата, во сврзното ткиво, нема причина за грубо притискање и стискање. Масажата никогаш не треба да ја преминува границата на болката.
  • Тесната облека, како што се фармерки или еластични чорапи, треба да се носат што е можно помалку, бидејќи ја нарушуваат циркулацијата. Но и високите потпетици играат голема улога во ова, па ви препорачуваме да не носите често потпетици повисоки од 5 см.
  • Доколку се откажете од пушење, му правите услуга на целиот организам. Пушењето придонесува за акумулација на токсини во телото и се намалува стапката на внес на лекови, како што се апчиња за спиење или лаксативи.
  • Телото треба да обезбеди доволно количество кислород, по можност со поминување на одредено време во природа.
  • Препорачливо е да оставате доволно време за сопствено опуштање секој ден – многумина веруваат дека целулитот може да биде и резултат на стресен начин на живот, затоа посветете си барем еден час во текот на денот.

Прикажи повеќе

Поврзани статии

Back to top button